Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба на тоци - таблото не свети

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дано, утре ще проверим с друг акумулатор. Текущия е на 3+ години. Малко ми е тъпо да е умрял ей така изведнъж, все пак ток има за контакт, фарове, музика, ама...
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
    Alfa Romeo 146 ti

    Comment


    • Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
      Дано, утре ще проверим с друг акумулатор. Текущия е на 3+ години. Малко ми е тъпо да е умрял ей така изведнъж, все пак ток има за контакт, фарове, музика, ама...
      При прекъсване (лоша връзка) на мост между клетки вътре в акумулатора се получава точно описаният ефект. Има нормално напрежение, докато лошата връзка не се натовари (от стартера) и не прекъсне. Иначе, като изключим това, капацитетът на акумулатора не е паднал.

      Но вижте първо да не са окислени самите клеми.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Първоначално публикувано от SwappeR Покажи съобщение
        След като НЕ завърти, угася ли таблото (все едно нямаш акумулатор) или не - силно се интересувам, тъй като моята принцеса пак ми върти к**венски номера.
        Не, не угасва всичко.
        Както колегата е споменал, пъро търси проблема в умрял акумулатор или лоша връзка по големите клеми, маса-шаси.
        Взимаш един мултицет и мериш напрежение директно на акумулатора (не на клемите на акумулатора а директно на изводите му).
        След това мериш напрежение между плюсовата клема и шаси и след това отново напрежение между минусовата клема и шаси и обикновено лъсва къде е проблема.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • Акумулатора ти си отива според мен. Моя умря за 1 седмица, но като имаме предвид, че беше оригиналния и беше на 6 години, не се учудвам. При мен също плюеше най-различни грешки - АБС, ЕСП, ДПФ...Имаше ток за фарове и т.н, но палеше трудно от 2ро-3то завъртане и накрая спря да държи ток и да реагира на зареждане. Момчетата като го сменях казаха, че едната от клетките е загинала.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09 - Remapped - Ex
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97 - Ex
          Lancia Phedra 2.2 JTD '03

          Comment


          • Благодаря на всички за съветите, вече съм с нов акумулатор и колата си работи. Проблемът е че не зарежда динамото и сега съм я оставил при едни електричари в Русе да видят дали са лоши връзки или нещо повече.
            Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
            Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
            Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
            Alfa Romeo 146 ti

            Comment


            • Е защо сложи нов акумулатор при положение, че алтернатора не ти зарежда?

              п.п. Имаш алтернатор, не динамо. Да си знаеш.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • Да, алтернатор си е - така ми дойде просто на момента А иначе акумулатора стария е пребит за последните години и си беше на доизживяване, при мой познат който има фирма за акумулатори и диагностична техника видяхме че клетките на текущия са заминали и въпреки че има +12 на изводите, стартовия ток който може да отдаде е около 200 А при нормален за тоя модел на Бош 750А, така че нов си беше необходим. Остава да видим сега с алтернатора какво ще се случи - все още се надявам да се отърва с лоши връзки някъде по веригата.
                Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                Alfa Romeo 146 ti

                Comment


                • Добре де, то е трябвало да ти свети на екрана на бодито, че не ти зарежда акумулатора?
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                    Добре де, то е трябвало да ти свети на екрана на бодито, че не ти зарежда акумулатора?
                    Да, но това го забелязах като сложихме новия акумулатор и тръгнах към сервиза. И тогава даже не светеше постоянно, а примигваше отвреме на време - на обороти над 2200 не светваше никога.
                    Може би преди е присветвало също на мястото на снежинката и просто не съм го забелязал!

                    Равносметката е реле, четки, лагер и малкия ремък - него ще го сменят по мое желание, отивам към 300.

                    На колко трябва да зарежда на празен ход? Старата си спомням даваше около 14.4-14.6, предполагам и тук е така?
                    Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                    Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                    Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                    Alfa Romeo 146 ti

                    Comment

                    Working...
                    X